Harri Jalonen (2013): "Jos tiedolla johtaminen on vastaus, niin mikä onkaan ongelma?", Tietoasiantuntija, 5/2013, ss. 10-13.
Birgitta Sandberg & Laura Heinonen (2013): In the name of love? Emotional conflicts in the encounters between dog owners and providers of dog supplies and services Academy of Marketing Conference 2013, Cardiff.
Harri Jalonen (2014): "Tieto ilman tunnetta ei ole valtaa", Kanava, 2/2014, ss. 29-33.
Harri Jalonen (2014): “Social media through complexity lens: Coping with the paradox”, a paper presented at the 10th International Conference on Technology, Knowledge and Society, 6–7 February 2014, Madrid, Spain.
Harri Jalonen: “Social media – An arena for venting negative emotions”, proceedings of International Conference on Communication, Media, Technology and Design, ss. 224-230, 24-26 April 2014, Istanbul, Turkey.
Harri Jalonen (2014): "Sosiaalinen media tietointensiivisessä innovoinnissa - tasapainoilua paradoksien kanssa", Informaatiotutkimus, 2014, 33(1), ss. 1-16.
Harri Jalonen (2014): "Social networking sites (SNSs) - Smart platforms for engaging citizens in public service innovation or just manifestations of worthless clictivism", PASCAL workshop, 12.-13.6.2014, Tampere.
Maiju Vuolle & Harri Laihonen (2014): “Negative Emotions and Knowledge Work Performance”, International Forum on Knowledge Asset Dynamics (IFKAD), 11-14, June 2014, Matera, Italy.
Leila Hurmerinta & Birgitta Sandberg (2014): ”Surun pukeminen muistomerkkiin”, esitys Suru-konferenssissa 10.-11.4.2014, Tampereen yliopisto. Tampere.
Leila Hurmerinta & Birgitta Sandberg (2014): ”Many Faces of Sadness – The acceptance of radically different memorial stones”, Paperi esitetty Academy of Marketing –konferenssissa 7.-10.7.2014, Bournemouth, UK.
Harri Jalonen (2014): "Kielteisyys leviää helposti sosiaalisessa mediassa", Helsingin Sanomat, Vieraskynä, 1.8.2014.
Harri Jalonen (2014): “Social media and emotionsin organizational knowledge creation”, Proceedings of the 2014 Federated Conference on Computer Science and Information Systems, 1411–1419, September, 7–10 2014, Warsaw, Poland.
Harri Jalonen (2014): "Huono kokemus leviää somessa kuin kulovalkea", Talouselämä, Tebatti, 33/2014.
Harri Jalonen (2014): “A framework fordealing with fundamental knowledge problems through social media”, VINE: The Journal of Information and Knowledge Management Systems, Vol. 44, No. 4.
Harri Laihonen, Maiju Vuolle & Jonna Käpylä (2014): “Negative customer experiences and intellectual liabilities in construction industry”, Proceedings of the 11th International Conference on Intellectual Capital, Knowledge Management and Organisational Learning (ICICKM), 274-280, 6-7 November 2014, Sydney, Australia.
Harri Jalonen (2014): “Negative emotions in social media as a managerial challenge”, Proceedings of 10th European Conference on Management Leadership and Governance ECMLG 2014 (128–135), 13-14 November 2014, Zagreb, Republic of Croatia.
Harri Jalonen (2014): ”Negatiiviset tunteet ja sosiaalinen media muodostavat yrityksille vaikean yhdistelmän”, Liiketaloustieteellinen Aikakauskirja, 2/2014, 158–166. Ladattavissa alkuvuodesta 2015 osoitteessa http://lta.hse.fi/
Harri Jalonen (2014): "Dancing with the paradox – Social media in innovation throughcomplexity lens”, International Journal of Innovation Management, 19(1).
Jarkko Paavola & Harri Jalonen (2015): "An approach to detect and analyxe the impact of biased information sources in the social media", Proceedings of the 14th European Conference on Cyber Warfare and Security", 213-219, 2-3 July, The University of Hertfordshire, Hatfield, UK.
Harri Jalonen (2015): "Missä on se tieto, jonka olemme hukanneet disinformaatioon?", Tietoasiantuntija, 2-3/2015, 20-21.
Maiju Vuolle, Henna Salonius, Johanna Lintinen & Julia Mäkinen (2015): "Emotion measurement services for knowledge workers", RESER2015: 25th Annual RESER Conference, September 10-12, 2015 Copenhagen, Denmark. Copenhagen: RESER European Association for Research on Services, 20 p.
Maiju Vuolle & Virpi Sillanpää (2015): "Performance management practices in construction business - a service recovery perspective", 8th Conference on Performance Measurement and Management Control. The European Institute for Advanced Studies in Management, EIASM, 17 p.
Harri Jalonen (2016): "Anteeksipyynnön aakkoset", Talouselämä (Tebatti), 19.2.2016
Nemo-hanke mediassa
Yle Aamu-TV: "Miten yrityksen pitäisi reagoida negatiivisiin tunteisiin?"
Yle / Puheen Päivä: "Myötätunto voisi olla bisneksessä suuremmassa roolissa"
Yle / Ajantasa: "Ajattele kielteisesti"
Yle / Lounais-Suomen uutiset: "Vihasta voimaa ja energiaa"
Yle / Uutiset: "Negatiivisista tunteista voi olla työpaikalla hyötyäkin"
Radio SuomiPop: "Käännä negatiivisuus positiivisuudeksi"
Radio Helsinki: "Tunne vie ja järki vikisee"
Helsingin Sanomat: "Kielteiset tunteet ovat bisneksen voima"
Iltalehti: "Negatiiviset tunteet voi kääntää hyödyksi työssä ja bisneksessä"
Lännen Media (Turun Sanomat, Aamulehti, Pohjolan Sanomat, Forssan Lehti, Kaleva, Keskipohjanmaa, Kainuun Sanomat, Lapin Kansa, Hämeen Sanomat, Satakunnan Kansa): "Negatiivisuuden ymmärtäminen auttaa pyörittämään bisnestä"
Aurora-lehti: ”Miten negatiivisista tunteista voidaan luoda innovaatio?"
Mercurius-lehti: ”Can business potential be found in emotions in the future?"
Aurinkolaiva-lehti: "Tunteet innovaatioiden synnyttäjinä"
Cramon-lehti: "Tunteiden maaottelu"